כניסה למנהלי אתרים    
אס אמ דיזיין
 building the future with you


דף הבית >> איך מתבצע קידום אתרים אורגני

איך מתבצע קידום אתרים אורגני
 

קידום אתרים אורגני הוא כאמור קידום טבעי של האתר באמצעות מגוון של פעולות שניתן לבצע אותם באתר עצמו ולהפוך את האתר להיות מיטבי ולהיות דומה לאתר שאותו מעדיפים מנועי החיפוש למצוא ברשת

קידום אתרים אורגני הוא תהליך ארוך ומתמשך אך הוא משתלם לטווח הארוך. את התוצאות הממשיות של קידום אתרים אורגני ניתן לקבל רק אחרי כמה חודשים של קידום אורגני של האתר.
להלן סקירה של כמה צעדים שיש לבצע בתהליך של קידום אתרים אורגני
 
מחקר מילות מפתח- אחד האלוגריתמים שלפיהם נקבע הדירוג של האתר הוא האלגוריתם של מילות מפתח.אתר שיש בו צפיפות נכונה של מילות מפתח אשר מייצגות נאמנה את תחום העיסוק של האתר יזכה לאהדה מצד מנועי החיפוש ויזכה לדירוג גבוה בתוצאות החיפוש. מילת מפתח נכונה היא מילת מפתח שמייצגת גם את האתר בצורה האופטימאלית אך גם נדרשת ע"י קהל היעד של האתר. מילת מפתח כזו תצליח להביא לאתר בדיוק את קהל היעד הממוקד שמחפש את השירותים ו/או המוצרים שמספק האתר.

אופטומיזציה של מבנה האתר ותוכן האתר מול מנועי החיפוש – אופטומיזציה של מבנה האתר ותוכן האתר הוא תהליך המורכב ממכלול של פעולות שמטרתן להפוך את האתר לאתר שאותו מצפים ומעדיפים מנועי החיפוש למצוא במהלך הסריקות שלהם, במהלך אופטומיזציה של אתר יש שכתוב של דפים באתר, יצירת כותרות משנה וחלוקה נכונה לפסקאות, והתאמת תוכן האתר ומבנה האתר לפרמטרים השונים שלפיהם ידורג האתר ע"י מנועי החיפוש.

יצירת קישורים איכותיים לאתר- אחד הפרמטרים לפיהם נקבע דירוגו של אתר הוא הפרמטר של קישורים נכנסים וקישורים יוצאים שיש לאתר, ככל שיש לאתר יותר קישורים נכנסים ויוצאים שנחשבים לקישורים איכותיים כך האתר יזכה לדירוג גבוה יותר בעיני גוגל ושאר מנועי החיפוש.

תחזוקה של האתר לאורך זמן– קידום אתרים באינטרנט הוא כאמור אינו תהליך שמתרחש בן לילה ויש לבצע אותו לאורך זמן . כדי שקידום אתרים אורגני יצליח יש לבצע תחזוקה שוטפת של האתר במהלכה יתבצע עדכון של תכני האתר, ויתווספו קישורים לאתר. אתר שמתבצע בו עדכון והוספת תכנים בתדירות גבוהה הוא אתר שיזכה לדירוג גבוה ע"י מנועי החיפוש. תחזוקה של האתר דומה לתחזוקה של חנות פיזית, מי מאתנו ירצה לקנות בחנות שיש בה חלון ראווה מוזנח או שהסחורה בחנות מבולגנת, כולנו נעדיף לקנות בחנות מסודרת ומטופחת שיש לה גם חלון ראווה מרשים ואטרקטיבי, ולכן כולנו נעדיף להשתמש באתר אינטרנט שגם התוכן שלו וגם המבנה שלו נראים לנו איכותיים ואטרקטיביים.

S.M DESIGN מתמחה בקידום אתרים
נשמח להציע לך את שירותנו