כניסה למנהלי אתרים    
אס אמ דיזיין
 building the future with you


דף הבית >> פורומים- אמצעי לקידום האתר

פורומים אמצעי לקידום ושיווק
 

פורומים הם עוד פלטפורמה יעילה ואפקטיבית שבעזרתה ניתן להשיג את היעד של קידום אתרים, הפורומים הם קהל ממוקד שמתעסק בנישה ספציפית, ואל הקהל הממוקד הזה ניתן להביא מגוון רחב של תוכן שיווקי כמו מאמרים, בלוגים, תכני וידאו, דפי נחיתה ועוד.

הנה לכם דוגמא פשוטה , קידום אתר של מעצב פנים יכול להתבצע באפקטיביות ע"י כניסה של מעצב הפנים לפורומים שונים העוסקים בתחום של עיצוב פנים, ומתן מידע מקצועי או יעוץ בנושאי עיצוב פנים .

מעצב פנים כזה יוכל למצוא בפורומים הללו קהל יעד ממוקד שמחפש בדיוק את השירותים שהוא נותן, כאשר מעצב פנים כזה יספק עצות או מידע מקצועי למשתתפי הפורום הוא מבצע לעצמו יחסי ציבור ומפרסם את האתר שלו בכל הזדמנות אפשרית.

כל הצעדים הללו יביאו בסופו של דבר לעליה בתעבורת הגולשים הנכנסים לאתר העסקי של אותו מעצב פנים וגוגל ושאר מנועי החיפוש יתנו לאתר דירוג גבוה בעקבות תעבורת הגולשים הגבוהה שתהיה באתר וזהו בעצם תהליך של קידום אתר.
קידום אתרים באמצעות פורומים-הלכה למעשה
הפורומים הם פלטפורמה יעילה לשם קידום אתרים ,  בפורומים כל עסק יכול להשיג את היעד של קידום אתר ע"י פרסום מידע פרקטי ומעניין בפורום, פרסום מאמרים מקצועיים בפורום, מתן תגובות או תשובות לשאלות שונות, כל אלו יגרמו לכך שעסק כזה תהיה לו ניראות ונוכחות אופטימאלית שיגרמו בסופו של דבר להסתקרנות של הגולשים בפורום ולכניסה של כמות גדולה של גולשים לאתר של העסק, ככל שיגיעו יותר גולשים לאתר העסקי כך האתר יהנה ממיקום גבוה בתוצאות מנועי החיפוש, ובעל האתר ביצע בעצם קידום אתרים.
 
קידום אתרים באמצעות פורומים –איזו תועלת נשיג

קידום אתרים באמצעות פורומים הוא פעולה שמשיגה 2 תועלות שונות

תועלת מיידית-- חשיפה של האתר בפני כמות גדולה של גולשים המחפשים בדיוק את השירות או המוצר שמספק האתר, ולאחריה תגיע עליה של כמות הגולשים הנכנסים לאתר .

תועלת לאורך זמן- אתר שיפרסם מידע ותוכן מקצועי ואמין בפורומים לאורך זמן יוכל לזכות במוניטין עסקי, ולהנות ממעמד של אתר מקצועי שרבים סומכים עליו ופונים אליו, אתר כזה יש לו סיכוי גבוה יותר לגולשים שיהפכו ללקוחות פוטנציאלים, צפויה לו תעבורת גולשים גבוהה, וצפוי להיות לו יחס המרה טוב, כל הפרמטרים הללו ישיגו בסופו של דבר את היעד של קידום אתר במנועי החיפוש.

ניתן לבצע גם קידום אתרים באמצעות רשתות חברתיות
דבר אשר יכול להועיל מאות מונים בדיוק כמו באמצעות פורומים  אמנם בשונה מפורומים אתה לא מגיע לקהל ממוקד אך זוכה לחשיפה גדולה מאוד אשר יכולה להזרים גולשים מעוניינים לאתר שלך


S.M DESIGN מתמחה בקידום אתרים
נשמח להציע לך את שירותנו